Thursday 31 January 2013

top up



topup ! mak nak topap ! nak topap,urgent ni ! teettt,,topap masuk '' kahkah ,,tak hidup ke kalau tak topap ? Mkay,topap atau dengan lebih sinonimnya ialah tambah nilai pada handphone , topap ni sangatlah penting bagi semua org yedak ? tak kesio kate org perak kalau kita nak call org terkedek2 beratur panjang2 kat depan public phone . itu dulu2 kay, tapi sekarang seiringan dengan dunia yg semakin maju ni,takmain dah semua tu..tapi kalau darurat aku nampak kau depan publoc phone siap !!

kadang2 kalau kekurangan duit poket,memang aku takambik keputusan untuk mencuri semata-mata nak topup .nak call/massage siapa je pun,,itu aku,tapi tak tau la plak kalau org lain.mungkin topup itu adalah jantung hati diorang kan,ia lah,nak mesej awek/pakwa kan,tapi amacam kalau tak topup2 smpai bila2,clash terus agaknya pasangan itu,,errrr,,bahaya jugak penangan topup ni...ayopppp

kalau ikutkan hati,nak je aku pi cari siapa yang memulakan tradisi topap menopap semua ni,boleh cilok sikit idea diorang tu untuk topap fon aku ni,dapat hari2 pun best jugak uols,,pernah jugak kawan2 aku try ubah2 nombor topap dekat card topap tu kan,tapi memang tak menjadi,,betapa terperincinya diorang mengubah nombor topap itu,err tension2,,silap haribulan boleh mati henpon kalau dah try banyak kali dan terus hang ! kahkah,aaa padan muko,,degill..

kalau ikut logik akal memang itu nombor sahaja,tetapi akal kita sebagai manusia jugak sukar nak mencapai tahap sampai boleh ubah coding kad topap tu kan . macamana lah diorang buat bagi nombor topap tu tak sama dengan nombor topap yang lain ??&tertanya2...bijaknya akal siapa ? manusia kah ? mesin kah ? aku pun taktahu..

kalau mengikut kondisi henphone aku sekarang ini,aku memang tak boleh topap banyak2,sebab aku buat SOS topap,then hati ni malas gila nak bayar balik ! gila kau,dah hutang taknak bayar balik . biar padan muko hotlink menunggu aku topap banyak dan dia akan terus tarik,memang tak lah ! siapa suruh jugak wujudkan tambah nilai rm3 ringgit,kan dah menyesal ,manusia bijak ahh ! mkayy,,bye...kahkahkah ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...