Tuesday 29 January 2013

comel nya dia ''

 okay,,entry ni tidak ada kena mengena langsung dengan tajuk diatas ! aku dah tak tahu nak bagi tajuk ape,soo aku puji jelah siapa2 yg aku rasa terperuk didalam hati aku ni .btw,aku baru je balik dari cuti selama sehari ! sehari pun  nak kesah kan ?  dalam masa sehari semuanya aku selesaikan dalam masa yang ada tu.account maybank dah pun bukak,so hati masih menunggu gaji , tapi lambat lagi ! 17bharibulan baru masuk.tensen tensen tensen !! rasa nak putaq ja masa ni suruh laju sikit , nak pakai duit sgt2 ni youu..

bukak je facebook tadi kawan2 pakat kata diorang dapat tawaran UITM ! pasaipa aku takdek ape2 berita/tanyakhabar pun pasal itu , hati ni memang meronta2 tahap gaban dah ni tak sabar2 nak melangkah masuk universiti,lebih2 lagi favo universiti iaitu UITM ! walaupun takdapat  merasa lagi nikmatnya masuk uitm tu,tapi memang aura uitm sedang memanggil2 aku suruh belajar kat situ.dengar cerita ramai pulak tu budak sekolah aku dapat ! tak acii errr..

kay ahh.doa2kanlah aku dapat naaa..bye sayang2ku * gila ramai awek engko ! tuih3


pedulikan gambar aku dah macam ''org minyak'' kat belakang tu..SNSD jangan marah aku curi lirik kome''

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...