Friday 8 February 2013

tolong jangan bunuh saya !!

serious topik '' just for the title'' haha..

tugas sebagai pekerja di restoran KFC sudahpun berakhir ! tetapi tugas yang dipikul itu adalah bukan tugas aku . thats it my friends task ! so , please do not be surprised kay ~ tetapi,if opted from my little heart , memang dah lama mengidam nak berhenti kerja , tetapi jugak hati besar banyak kali ucap kata 'sabar' dalam diri ni supaya boleh lebih lama bertahan ..kadang2kan, even kita tengah buat kerja pun mulalah tertanya2 apa lah yang bermain didalam hati member2 aku yg lain tentang sikap/kelakuan aku bila kerja kat sini ah ? memuaskan ke ? menyampah ke ? memang teringin nak tahu dari mulut diorang sendiri . tapi takmau lah kalau taksuka dengan cara aku,aku dikutuk/dikeji belakang , please lah talk with me face to face maybe ! it will be more serious ithink ! cakap memang senang kan,tapi susah gila nak cari manusia yang mempunyai cara2 yang matured macam itu sekarang ni ..

berhenti 5 minit (nak terkucil) ......#indecent behavior''


muka lega *_*
okay i'm back
kalau lah ada manusia yang begitu lagikan,memang aku tabik spring la sama luu,,manusia yg berterus terang dengan cara yang berkhemah ! hati dia rasa puah,hati aku pun rasa puas sekaligus rasa berkobar2 nak berubah ketahap yang lebih baik dan lebih memuaskan hati semua org , haa satu lagi,''bergurau'' maybe it is the normal situation kan, tapi please lah jangan melampau2 sampai boleh mengguris kan hati org lain . bukan org lain kot,tapi ''aku'' !! memang dapat lah kutukan hebat dari aku , tapi aku kutuk dalam hati je ,,kalau kutuk depan batang hidung dia nanti mau perang dunia pertama yang sudah berdekat lamanya tu tercetus kembali !! habis rakyat tanah melayu,,kahkah^^

 hmmm,oh*! Yesterday, I think I do the heaviest work ,,terpaksa menguruskan 80ekor ayam dalam masa 5 jam . yess ! i do it and i successful ! tapi ingatkan lepas buat kerja aku,dapatlah berehat sekejap kan, tapi apepun tak ! member india(!@#$%^&*) takdatang,so pekerja dari kfc lumut dibawa kesini untuk membantu kami disini yg kekurangan pekerja ** err,,but she makes his work so slow ,sehinggalah jam1pagi barulah selesai semuanya , see ! takpernah2 berlaku dalam masa sebulan bekerja balik pukul satu .but this is the experience,I should do so that they can teach me more..

hmmm,abah tak habis2 tanya bila nak dapat gaji , he is so concerned about me ,ada belanja ke takda belanja ke he alwasy ask me about it ! he is sooo caring father ,haha~aku pun tak tahu lagi bila gaji nak masuk , hope as soon as possible la ,,mkay ah,nak prepare untuk masuk kerja ni ..akhir kalam dari aku "Orang munafik paling liat nak solat isyak dan solat subuh. Semoga Allah lindungi kita dari menjadi golongan yg munafik ~" adakah anda org itu ? please dont be like that !! sama2 kita mengubah diri kita,,bye !!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...