Wednesday 30 January 2013

massage


assalamualaikum /
aku memang suka buat kerja gila kan . orang lain masa sekarang ni sedang enak dibuai mimpi golek2 dengan Aaron aziz,aku masih lagi menghadap netbook kecik molek ni,tapi apakan daya,walaupun seharian kerja,tapi penatnya masih lagi aku boleh tanggung . rezeki doa tiap malam kan,.walaupun tidur lambat tapi mata ni alhamdulillah tak penah nak buat kerja gila tidur time kerja . tapi,kalau masalah ini berlaku usah ditanya kenapa aku tetiba tak kerja ..errr''

okay,sebenarnya aku tak tidur lagi ni sebab sedang sibuk berbalas2 mesej dengan teman sekolah dulu . almaklumlah aku time sekolah dulu dah ambik kerja sambiln sebagai orang tengah antara si polan dengan si polan kan,, so,bila dah habis sekolah ni susah lah nak face to face,nak hadap muka dia then ngadu blablabla kan,,,sanggup la mati-matian mesej aku smpai tengah malam macam ni , takpe2,ayat diatas pun memang menunjukkan kondisi aku masih lagi stabil,tak rasa ngantuk pun lagi mata ni,mybe setan dah tidur awal dah kot ,besok deme pun kan nak bangun solat subuh ..*contohilah mereka.haha

btw,tak sangka pulak dia tahan lagi mesej2 dengan aku sekarang ni,setengah kawan2 yg lain tak pernah dibuat macam ni ..tak taulah pulak kan kot2 mata pejam time type mesej ni,tapi tak tertypo pun,Lahai ~ hebaknya engko ..mkay,setakat ini jelah entry tengah pagi ni,.BTW,happy 31 january 2013.sedar2 dah hari terakhir bulan januari dah pun kan..kay kay,bye ~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...