Monday 4 February 2013

sakitnyaaaa *__*


lagu ''oh'' by snsd menjadi santapan telinga aku kali ni , banyak dah lagu snsd telah berjaya memikat hati aku , aku pun dah banyak dah godek2 video snsd dalam youtube,maybe lepas ni snsd akan menjadi korean girls idaman aku pulak kot, tetapi t-ara tetap dihati..

santapan,santapan jugak , disini i want to tell to all of you is my plate is too sick ! sangat2lah sakit,,ya allah tuhan saja yang tahu, time kerja tadi aku memang rasa nak mati ! pinggang uols bukan pusat , bukan bulu hidung ! tapi pinggang , oh my waist , please be nice to me ! aku nak kerja besok ! tetapi my manager ask me to get MC tomorrow , she ask me go to massage my waist , she worry my waist swelling . lagi susah kalau bengkak ..errr''

lepas ni nak rajin2kan hover mouse ni pergi google nak cari penawarnya,manalah tahu kot2 boleh ceppat sikit sembuh ! jap2,ahad ni raya cina kan ? yeay ! triple salary i get ! 9 jam okay,silalah darab dengan rm4.33sen dan anda akan ketahuilah berapa nilainya.ok la,pinggang terasa begitu menyengat kau tahu ! terasa macam tetiba ada besi tajam dekat pinggang ni,bile gerak sikit sakit ! errr,,tension aku..mudah2an adalah penawar yg mustajab aku jumpa sikit lagi,kalau ada nanti aku share ok,,bye2..muah2#panggg kene penamp0r..



vs

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...